نظرات 12 + ارسال نظر
کیوان چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ

عکس حوبی شده

سلام ممنون از نظر شما

مجید جمشیدی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ب.ظ

عکس فوق العاده ای بودن...خیلی زیبان..درود انصاریان

سلام ممنون از نظر شما

صغری لکزایی فر پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ

جای پاهایی که در امتداد هم با قوسی ایجاد شده نگاه رو به انسان می رسونه ،انسانی که با حالتش گویا خسته است اما در تلاش برای ادامه ای که شاید مشخص نیست.سایه انسان نشان از اینکه خورشید همچنان می تابد.
تابنده باشید زیبا بود

سلام از اینکه منت گذاشتید و به وب من سر زدید و نظر دادید ممنون

حسین پیغامی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ب.ظ http://peyghamei.blogfa.com

این عکس از بالایی جالبتره ما مخلصیم

سلام ممنون از نظر شما

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:36 ب.ظ

لطفا عکسهای انالوک خود را به جای دیجیتال معرفی نکن
دوم اینکه لازم نیت اگر عکسی نداری بگوئی این عکس مربوط به این تاریخ است این عکس مربوط به سفر کویر توست
نه جای دیگر

قابل توجه دوست عزیز و عصبانی شما بهتراست کمی دم کرده گل گاوزبان میل کنید تا از عصبانیتتان کاسته شود و خدای نکرده دچار حمله قلبی نشوید .
سوال من از از شما این است که محل و تاریخ این مکان را مگه من اعلام کردم که شما ناراحت هستید؟
دومامگه عیب دارد که کسی عکس انالوگ خود را نمایش دهد؟
دوست غزیز فکر کنم به اندازه تمام سلول بدنت عکس ...........
و مابقی ماجرا..........................راستی شما در دوران تحصیل همیشه در نوشتن املا تجدید نشدید ؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ

من نمی دونم این نوشته را کی نوشته که جناب انصاریان شما اینطور جواب دادید اما راست و درستی بهترین نشانه برای هر کسی ایت اونم برای کسی مثل شما البته این بازدید کننده هم حق داشته چون این عکسی که شما گرفتید فکر کنم مربوط به سفر کویر است و به صورت آنالوگ بوده که شما اسکن کرده و ظاهرا هم کلی تو فتو شاپ دستکاری شده و اینجا به معرض دید اومده این اشکال نداره اما ای کاش صداقت شما هم اینقدر بود که خود عکس اصلی را با ذکر جا و مکان اون اول نشان می دادید بعد هم عکس دستکاری شده متاسفانه این یک نوع کمبود شده تو بین همه عکاسها که هی عکس بگیرن و بعد هم یک ساعت بشینن توی فتوشاپ عکس مثل عروس بزک کنند و بعد هم با کلی دبدبه و کب کبه بزارن روی وبلاگ و بعد هم ...... این خود عکس است که باید حرف برا گفتن داشته باشه نه فتوشاپ و هزار جور بزک کرده اگر قرار بر این اینه که هیچ فرقی بین یک عکاس و یک گرفیک کامپیوتری و یک طراح نیست....و

H.salimpor یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ب.ظ http://apocalypse-now.blogsky.com

یه جورایی غافل گیر شدم

خیلی وقت بود که یه عکس خوب ندیده بودم

محسن پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://akaseazad.parsiblog.com

سلام لذت بردیم

مسعود مقدس سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.mamiya.ir

سلام
برداشت زیبایی شده
حرکت به بیرون کادر سوژه رو میپسندم
کنتراست بالاتر رو بیشتر دوست دارم
ممنون و موفق باشی.
ممنون میشم برای تبادل لینک به من خبر بدی.

هدیه به شما پنج‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام جناب انصاریان
فراخوان جشنواره عکس اردیبهشت را دیدم و تعجب کردم آن هم از شما با انتخاب داوران
شما که تا همین چند وقت پیش مثل همیشه این خصلتتان گل انداخته بود و از صبح تا شب در هر جمع و محفلی پشت سر کسانی مثل آقای بردال و... حرف می زدید و می گفتید عکاس نیست حتی همان روزنامه که ایشان با آن مصاحبه کرده بودند همه جا دستتان بود و داد و بیداد را انداخته بودید که این چه و ضعیتی است و این حرفها چرند چیست و من باید جواب ایشان را از طریق روزنامه صبح ساحل بدهم و.... که هر که از را رسیده یک دوربین دیجیتال دست گرفته و شده عکاس حتی در مورد کارهای گر افیگ ایشان که مرتب نظر می دادید که این کارها همه تکراری و بی خود است در نمایشگاه عکس آقای بردال تما م نمایشگاه را با چند دقیقه گردش که دیدیدبه همه گفته بودید که اینها عکس نیست و...... اگر بخواهم مطالبی که در مورد آقای بردال گفتید را بگویم یک شاهنامه باید نوشت ... چه شده که حالا ایشان باید داورر عکاسی کشوری شوند آنهم از طرق شخصی مثل شما من به آقای بردال احترام می گذارم ولی آیا انصافا با بودن بزرگانی مثل استاد نعیمی و دیگران و کسانی که در همه موضوعهای عکاسی سابقه طو لانی دارند ...... این کار شما یک تو هین بزرگ به همه بوده وهست
نمی دا نم دلیل شما برای این کار منطقی بوده یا نه که می دانم نیست بزودی بیانیه جمعی از عکاسان درمورد تخلافات شما بخصوص دخالتهای بیجای شما در بسیاری از جربانهای عکاسی با مدرک و سند برروی وبلاگ من و دوستان گذاشته خواهد شد
و برای مجلات معتبر کشور فرستاده خواهد شد البته از شخصی مثل شما هم بعید نیست چون همیشه بین دوستان معروف هستید پس سعی کنید لطفا در اخلاق و کردار خود تغییر دهید

فهیرا جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ق.ظ http://fahameh.blogfa.com

سلام آقای انصاریان
نمی خوام فضولی کنم ولی با شناخت کمی که از شما دارم احساس می کنم این حرفها درست نیست
توی وبلاگ مهکام قسمت نظرات کاخ گلستان 2 در مورد شما بد گفته شده البته من اینطور فکر می کنم
آدم خبر چینی نیستم ولی اینکه شخصی بیاد و از شما تو وب دیگه بد بگه رو دوست ندارم می تونست به خودتون بگه بهتر دونستم که به خودتون بگم تا جوابش رو بدین
شاد باشـــــــــــــــــــــــــــــــی

سی سی یو جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ

http://ccu-cinema.blogsky.com/
انتخاب هنرمند سال هرمزگان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد